سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مراحل اجرایی شدن نصب دوربین در محل شما

مراحل اجرایی شدن نصب دوربین در محل شما

 

اگر بخواهیم یک سیستم حفاظتی و نظارتی مثل دوربین مداربسته در یک مکان پیاده سازی کنیم، لازمه برنامه ریزی و زمان بندی داشته باشیم و یک پروژه تعریف کنیم.?? .


?بازدید محل توسط کارشناسان تیم دیجی ویرا
برای اینکه هزینه کلی نصب دوربین و تجهیزات برآورد شود و جانمایی دوربین ها به درستی توسط تیم دیجی ویرا طراحی شود، کارشناسان ما با تماس شما در اسرع وقت به محل مورد نظر اعزام می شوند که براساس نیاز و هدف پروژه به شما مشاوره لازم زا اعلام بفرمایند.
.
?امکان سنجی جهت نصب
دراینجا بررسی توسط کارشناس دیجی ویرا با توجه به محل مورد نظر اعلام می شود که امکان نصب دوربین مدار بسته در محل وجود دارد یا خیر! خیلی مکان ها هستند که کابل کشی یا نصب دوربین را تقریبا غیر ممکن میکنند مگر اینکه نیاز به مناسب باشد. درواقع راهکارهای لازم ارائه میشود.
.
?تهیه پیش فاکتور برای تجهیزات
حالا که تجهیزات مشخص و هزینه برآورد شد، به شما یک پیش فاکتوربا تمام جزییات موارد مصرفی از قبیل دوربین ، کابل ، سوکت و اجرت نصب داده می شود.
.
?نصب و راه اندازی سیستم
در این مرحله تمامی موارد تعیین شده در ابتدای پروژه ، پیاده سازی میشود و کار نصب و راه اندازی تا انتها انجام میشود و آموزش های لازم هم داده میشود.
.
?تحویل به کارفرما و اخذ تاییدیه
بعد از اجرای پروژه تمام تجهیزات بر اساس فاکتور تحویل شما مشتری گرانقدر می شود و در انتها تیم دیجی ویرا برای اعتماد شما مشتری عزیز به ما ، گارانتی 1 ساله محصولات به شما تحویل داده می شود. هدف تیم دیجی ویرا جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

برای مشاوره رایگان با شماره 02122970486 تماس حاصل نمایید

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت http://digivira.com مراجعه فرمایید